  • Data: 2007-07-31 22:59:49
    Temat: Re: Dozwolone od - odpowiedzialność prawna
    Od: "goska wasilewska" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    No tak, niezła się dyskusja wywiązala, a myślałam, że to takie banalne
    pytanako. Dziękuje. Bez Waszych wyjaśnień mogłabym wyjść na natchnioną
    czepialską próbując domagać się przestrzegania prawa, którego nie ma. Wiem,
    ta grupa to nie miejsce na dyskusję o efektach takiej praktyki dla psychiki
    dzieci, ale nasuwa mi się pomysł, by chocby zadbać o morale i zamiast
    "dozwolony od.. " pisać "sugerowany wiek" lub coś w tym rodzaju. Po co od
    malego uczyć dzieciaki, że przestrzeganie prawa może i powinno być
    względne. )) A swoją drogą, pomysł z metryką podoba mi się, tylko do tej
    metryki trzeba chyba jeszcze jakiś dokument ze zdjęciem ))))
    Gośka