  • Data: 2007-08-27 11:14:10
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 27, 1:03 pm, "TomaSz." <u...@o...pl> wrote:
    > A poza tym, spróbuj tej sztuczki ("Panie, dostałem pustą kartkę") z
    > poleconym np. z US, WKU, ZUS, Policją czy innym urzędem - myślę, że Ci
    > wytłumaczą problem :)
    >
    > --
    > TomaSz.
    > vacation sig

    WKU wysyla bez "R-ki", w kazdym razie w Katowicach takie cos
    otrzymalem jako wezwanie po odbior biletu. Poszedlem jak gdyby nigdy
    nic z zaswiadczeniem z uczelni i pani swoim zwyczjaem zaczela
    krzyczec ze mam blet odbieraz a nie zaswiadczenia przynosci. Stonowala
    jak jej powiedzialem zeby mi pokazal ze jakies wezwanie odebralem i
    zostalo wyslane.