  • Data: 2007-08-28 06:30:35
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "TomaSz." <u...@o...pl> napisał

    > Jeżeli otrzymałeś białakartkę, należało zwrócić się do nadawcy
    > o wyjaśnienie, dlaczego wysłał Ci białą kartkę.

    Mam taki obowiązek? Z czego on wynika?
    Poza tym dlaczego miałbym coś wyjaśniać? Skoro wysłał czystą kartkę
    to widocznie właśnie to chciał mi wysłać a ja nie muszę być ciekawy
    dlaczego.

    > Skoro przyjąłeś taką przesyłkę i potwierdziłeś jej odbiór i nie
    > przeszkadzała Ci jej zawartość (a właściwie brak), to sam sobie
    > bierzesz kłopot na głowę.

    A jeśli druga strona twierdzi, że wysłała mi wypowiedzenie umowy
    a w kopercie faktycznie było np. wezwanie do zapłaty, propozycja
    aneksu do umowy czy cokolwiek innego sesnsownego ale jednak nie
    wypowiedzenie?

    Czasem spotyka się przesyłki w takiej postaci że pismo i koperta
    stanowią nierozdzielną całość. Wtedy problemu nie ma, ale to
    jednak rzadki przypadek.

    > Gorzej, jeżeli treść tego co otrzymałeś jest inna niż treść tego
    > co nadano - brakuje np. słów "i czasopisma" :)

    To mniejszy problem bo jednak mam swój egzemplarz i można wykazać
    różnice i dociekać ich przyczyny.