  • Data: 2007-08-27 22:44:01
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: M&M <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:
    > To zależy o jakim piśmie mówimy. PITa możesz złożyć o 23:59 ostatniego
    > dnia, na poczcie. Ale jak płacisz np. ratę kredytu, to liczy się data
    > wpływu na konto odbiorcy. Podobnie z wypłatą - nie obchodzi cię kiedy
    > pracodawca zrobił przelew, ważne kiedy ty miałeś kasę na koncie. A z
    > oświadczeniem woli jest tak, jak napisałem.

    Chodziło mi dokładnie o te pisma, o których wspomniał przedpiśca -
    wniosku o wydanie wyroku oraz z uzasadnieniem oraz samej apelacji.
    Rozumiem, że są to oświadczenia woli, więc nadanie na poczcie ostatniego
    dnia będzie potraktowane jako złożone po terminie, bo najpewniej nie
    dotrze tego samego dnia. Tak?

    dzięki :)
    --
    pzdr