  • Data: 2007-08-28 06:53:58
    Temat: Re: Dowód nadania - czy jest cokolwiek wart?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 28.08.2007 Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > A jeśli druga strona twierdzi, że wysłała mi wypowiedzenie umowy
    > a w kopercie faktycznie było np. wezwanie do zapłaty, propozycja
    > aneksu do umowy czy cokolwiek innego sesnsownego ale jednak nie
    > wypowiedzenie?

    Ogólnie to sąd oceni wartość takiego dowodu (skuteczności oświadczenia
    woli). W znakomitej większość wypadków mozna MZ całość ocenić
    zdroworozsądkowo poczynając od odpowiedzi na najbardziej oczywiste
    pytanie: po co ktoś miałby właściwie wysyłać komuś pustą kartkę lub inną
    zawartość nie dotyczącą danej sprawy.

    --
    Marcin