  • Data: 2007-10-28 16:00:40
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "Tojatomas" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "karen" <d...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:fftvnd$2f4d$1@news.mm.pl...

    > Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no jak to? a jak sobie żona bez Ciebie poradzi?

    Czytaj posty potem odpowiadaj,napisalem ze kogos ma,wiec pewnie zamieszka z
    "nami"

    >pierwszy post napisany / co zrobi żona, dziecko przeżyje szok/
    > ta zła żona pracuje do 22 , nawet było dobrze a tu taki numer / to nawet
    > mnie bardzo zastanawia hm?
    > wysluchanie jednej strony jest ogromnym błedem , wiesz od kochanego męża,
    > nie odchodzi sie tak bez powodu...

    oczywiscie ze trzeba posluchac obu stron,ale ja tu pytam co ja moge zrobic ?

    > wiesz dlaczego tak piszesz bo znasz ta prawdę, której nie zna grupa
    > -dziecko? orzeczeniem sadu może zostać przy Tobie jeśli przedłożysz sadowi
    > dowody na to, ze matka zaniedbywała dziecko

    przeciez ona nie zaniedbywala,po prostu jej nie bylo bo ja warunki do tego
    zmuszaly

    > - jeśli dbałeś o dziecko sad nie pozbawi Cię władzy będziesz miał na równi
    > władze z matka

    CZYTAJ DOKLADNIE(zona chce zalatwic sprawe polubownie)

    > - jeśli należycie swojej władzy wobec dziecka możesz być pozbawiony władzy
    > zastanawia mnie dlaczego matka dziecka musiała cały dzien. pracować?

    taka ma prace,z mojej pensji mnie przezyjemy

    > i jeśli byłeś taki doskonały to dlaczego chce odejść?

    CZYTAJ DOKLADNIE(ma kogos)

    > - dlaczego skoro tak bardzo kochasz dziecko i nie będziecie prac brudów bo
    > jak wynika z postu potraficie się dogadywać
    > w co wątpię a dlaczego ?
    > bo to wynika z postów, które piszesz
    > - dlaczego skoro się dogadujecie to nie potraficie się dogadać w kwestii
    > dziecka?

    napisalem ze mysle ze sie dogadamy

    > -dlaczego kochanego dziecka nie potraficie przygotować to nowej sytuacji?

    bo nie jestem psychologiem(trzeba by z psychologiem pogadac jak to dziecku
    przedstawic)

    > z powodu tego, ze dojdzie do rozwodu nie musi cierpieć dziecko przecież ma
    > kochanych rodziców, którzy dalej będą kochali tak samo dziecko jak przed
    > rozwodem...

    ale nie bedziemy razem,mysle ze dla dziecka to nie jest normalna sytuacja

    > ale nie w tej sytuacji :) układny tatuś, który zasłania się dzieckiem...
    > - dziecka nie wciągaj w ta cala Waszą zabawę w dorośle życie
    > zadaj sobie kilka pytań a łatwiej będzie pogodzić się z rozwodem

    z rozwodem sie pogodzilem...Jakie pytania...wlasnie je napisale i czekam na
    odpowiedz a Twoj post nic nie wnosi

    > Sandra

    a ja pozdrawiam
    tojatom