  • Data: 2007-10-28 17:30:16
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości
    news:Xns99D7A2E902504skeptik@213.180.128.149...

    > a twoj maz wlasnie sie poci zeby opanowac kolejna gre

    Nie:) Wlasnie robi zakupy na miescie. Hobby mojego meza to NTG ale jak
    bardzo cie interesuje co robi w wolnym czasie to dam ci numer - zadzwon moze
    sie z toba umowi :P

    > wiec CZYM SZYBCIEJ zalatw "zajmowanie sie dziecmi" aby potem dluuugo
    > pograc w
    > wirtualna gre

    Widze ze czas spedzony na grach w szkole sredniej okazal sie jednak
    zgubny:-/. Badz uprzejmy pokazac mi gdzie napisalam ze JA zajmuje sie
    dzieckiem i ze JA gram w wolnych chwilach. Nudzisz przeokrutnie ale juz wole
    zebys polemizowal z tym co napisalam, niz z tym co ci sie zdaje ze napisalam

    HaNkA