  • Data: 2007-10-27 00:26:38
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ffqsie$hk9$1@inews.gazeta.pl...

    > jest ze od jakiegos czasu nasze pozycie sie nie uklada i ona nie widzi
    > przyszlosci w tym zwiazku

    jednak calodzienna opieka nad dzieckiem jest wyczerpujac hm?

    tylko dziecka szkoda

    nie przestaniecie kochać dziecka czy się myle?

    >>> dzieckiem)

    jesli dbales o dziecko nie bedzie przeciwskazan byscie oboje dbali o dobro i
    wychowanie dziecka

    bzdura przez wielkie B...

    > to wiem,tylko ona nie bardzo ma jak zapewnic dziecku...czas(taka ma prace)

    to moze sie dogadacie...musiała pracować na cały dom?
    masz ponoc firmę ? kto się zajmował dzieckiem jak pracowałeś? jak wyglądała
    Twoja nienaganna opieka nad dzieckiem w godzinach pracy?
    na te pytania odpowiedz sobie na grupie nie musisz odpowiadac ale wiele
    pytan sie nasuwa i myslę, ze sad tez bedzie ciekawy jak to wszystko
    wygladalo...
    to, ze rozwod jest bez orzekania o winie nie oznacza, ze sad nie bedzie
    chcial poznac powodu...

    > nie mam kwitow na siebie,a nawet jak sa,to mi na tym nie zalezy

    zdecyduj się we wczesniejszym poscie wspomniales... o remontach i wkladzie
    jaki wniosles

    sąd pewnie

    czy napewno?

    Sandra