  • Data: 2007-10-27 01:39:34
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: "karen" <d...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:u3cav4-l5h.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > HaNkA ReDhUnTeR wrote:
    >
    > Zmieniasz temat, czy imputujesz, że inicjator wątku to jakiś alkoholik?

    a czy musi być alkoholikiem by pozbawiono go np. władzy?

    > A kolejna partnerka ojca musi być gorsza?

    z postów wynika, ze to ojciec ma te niczym nieuzasadnione obawy a moze sie
    okazac, ze jesli wogole jest taki ktos bedzie lepszym ojcem hm ? kto to
    wie:)

    > Czyli sugerujesz, że kobieta, która sobie jakiegoś gacha znalazła

    a czemu nie mężczyznę, który okazał się bardziej wartościowy ? na którego
    można liczyć w każdej sytuacji?
    który zapewnia bezpieczenstwo i normalność w związku?

    > zaskoczyła męża rozwodem, która w ramach robienia kariery (i może nie
    > tylko)

    dobrze brzmi kariera i nie tylko plus prawidłowa całodobowa opieka nad
    dzieckiem...

    nie miała czasu zajmować się dzieckiem, ma przejąć opiekę nad
    > tymże dzieckiem?

    czy my wiemy kto właściwie jest głownym żywicielem tej rodziny? z postów to
    mi nie wynika:)

    > Raczej stereotypy, które ty też promujesz.

    nowy model rodziny obowiazki podzielone ma na równi i nie ma wytykania kto
    wiecej a kto mniej:)
    wynika to z sytuacji :)

    > Zauważ, że w tym przypadku kobieta chce "zabrać" dziecko - to powinno
    > dać Ci do myślenia.

    nie znamy stanowiska kobiety :) poki co wiemy, że to ojciec chce zabrać jej
    dziecko:)

    > Widzisz, czyli zasadniczo byłabyś za pozostawieniem sytuacji możliwie
    > zbliżonej (dla dziecka) do aktualnej - bez nagłych rewolucji.

    nie znamy stanowiska mamy dziecka:)

    > Czyli de facto popierasz moją opinię.

    a jaka jest? po wysłuchaniu jednej strony?

    Sandra