  • Data: 2009-02-04 12:49:30
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 04 luty 2009 13:35
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmc23e$e81$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie bardzo rozumiem. Jakie kioski dilerskie?

    z fajkami.

    > I co z tego skoro się STALE POWIĘKSZA?
    > Dostępność narkotyku wzrasta gdy jest nielegalny bo są osoby
    > zainteresowane bezpośrednim dotarciem, namówieniem, daniem na próbę itd.
    > do odbiorcy.
    > Gdy są legalne, potencjalny odbiorca musi się udać do punktu sprzedaży i
    > sobie kupić. I nikt go nie namawia bo nie ma interesu w tym.

    Ma interes, bo świetnie na tym zarabia. Przecie omawiamy przykład legalnych
    narkotyków w postaci fajek. Kioski z nimi są co kilka metrów i jakoś
    świetnie z tego żyją.

    > Lekarstwa nie chronione patentami uzyskiwane chemicznie lub jako
    > ekstrakt kosztują przysłowiową złotówkę - a nawet mniej.
    > Legalne narkotyki też kosztowałyby grosze.
    > Zresztą te ceny można narzucić ustawowo by nie dać pola do popisu szarej
    > strefie.

    No tak, najlepiej jakby jeszcze je dotować. Eh.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2