  • Data: 2009-02-04 12:51:36
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4 Lut, 00:30, Arek <a...@e...net> wrote:

> [...]

    przeciez to zwykla bzdura...

    > Nie piję alkoholu, nie palę, nie próbowałem żadnych narkotyków ani
    > substancji psychodelicznych itd. itp.
    > Łyso Ci teraz?
    >
    > Jesteś zaperzony i zaślepiony propagandą polityków i policjantów.

    podobnie jak ja - nie korzystam, (no, poza alkoholem :) )
    nie mam najmniejszego zamiaru kupowac jesli nawet beda legalne i za
    grosze, ale przynajmniej zdaje sobie sprawe, ze im bardziej panstwo
    bedzie "walczyc" tym wiekszy na tym bedzie interes... nawet kara
    smierci nie odstrasza (Chiny, kraje arabskie)
    wiec po co placic na walke, ktorej wygrac sie nie da... kazdy
    odpowiada za siebie - jesli szkodzi to sam sobie
    gdy n. beda legalne znikna dealerzy i paraktycznie 100% zwiazanej z
    tym przestepczosci...

    WS