  • Data: 2006-10-04 17:22:47
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szczególnie zimą i w nocy.

    A co ma do tego zima? Przed domem jest latarnia.

    > A energia elektryczna, ogrzewanie.... Też babci nie stać? To niech się
    > babcia zgłosi do pomocy społecznej.

    Sam się zgłoś.

    Właśnie dlatego, że płaci za resztę, bo to akurat musi mieć, nie stać jej na
    domofon.
    Według ciebie najlepiej babcię zabić, bo po co ma utrudniać życie lokatorom?
    Czy ty jesteś normalny?

    > Przełóż to sobie, np. we wspólnocie na remont dachu: pani z parteru nie
    > będzie płacić na remont, bo jej na głowę nie kapie.

    A czy ja piszę o remoncie dachu? W przypadku instalacji domofonu u takiej
    osoby powinno być montowane urządzenie z przyciskiem do otwierania drzwi i
    jakiś brzęczyk. O nic więcej nie chodzi. Gadać nie musi. W sytuacji owej
    babci założenie domofonu zmusza ją do nieplanowanego latania po schodach.
    Czyli zostaje zmuszona przez kogoś do jakiegoś tam niepotrzebnego wysiłku
    fizycznego, co już chyba powinno być karalne.

    Przestańcie pisać o dachach, wodzie, prądzie itp. bo ja cały czas piszę o
    konkretnej sprawie domofonu. Rozumiem, że na grupie nie ma normalnego
    człowieka z normalnym podejściem do problemu starszej osoby, tylko są
    instalatorzy domofonów i kupa ludzi z kasą, dla których domofon i koszt jego
    utrzymania, to pestka, ale uwierzcie mi, że w Polsce są ludzie, dla których
    liczy się każda złotówka i uszczęśliwianie ich na siłę dodatkowymi kosztami
    utrzymania, i zmuszanie ich do dodatkowych wysiłków jest dużym problemem.
    Widzę, że co poniektórym los innych ludzi wisi, byle im było dobrze.

    No cóż, to Polska tylko...
    a może aż?