  • Data: 2006-10-04 18:08:36
    Temat: Re: Domofony w blokach a prawo.
    Od: "zeeltom" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, jasno napisałeś, że lekarza Ci trzeba. I elementarnej ogłady.

    Zobacz ile tu jest odpowiedzi... ja się pytam o domofony, a mi odpowiadają o
    wodzie, dachach itp. Wszystkie odpowiedzi z mojej strony były kulturalne,
    ale mam swoje nerwy. To tak jakbym z bootem gadał, ja swoje, on swoje. Jeśli
    kogoś uraziłem, to przepraszam, nie to było moim zamiarem.

    > Przy całej sympatii dla owej babci, jeśli takiego będzie miała adwokata,
    > to nawet klucza do drzwi wejściowych może nie dostać.

    Adwokatem nie jestem, może i dobrze, bo widząc te wszystkie odpowiedzi, a
    domniemam, że piszą je ludzie znający się na prawie (taka grupa dyskusyjna),
    wolę pozostać normalnym człowiekiem.
    Ktoś napisał, że babcia. Nie o to chodzi. Znam po prostu taką osobę i
    chciałem ustalić, czy może coś uzyskać od spółdzielni.
    Ale chyba grupy dyskusyjne pomyliłem. Czy jest jakaś inna grupa, gdzie
    usyskam odpowiedzi na zadane wcześniej pytanie?

    Zadam je inaczej. Czy można zabrać lokatorowi możliwość dotarcia do niego
    pogotowia ratunkowego, gazowego, policji, straży pożarnej i w ten sposób
    przyczynić się do czyjejś śmierci? Kto wtedy za to odpowie? Nadal chodzi mi
    o możliwość dotarcia do lokatora w bezproblemowy sposób, jak przed
    założeniem domofonu.