  • Data: 2008-08-08 13:36:33
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 15:26, "Agent 0700" <k...@w...pl> wrote:

    > checkboxa, choć nie czytałem go, bo nie przypuszczałem, że kryje się w
    > nim taki hak.
    >
    > Takie są reguły promocji, i zgodziłeś się na nie, więc płacz i płać :-)
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Jacek

    No, dobra. A gdyby w regulaminie było napisane, że mam im oddać
    samochód to też byłbym do tego zobowiązany? Istnieje jakaś granica?
    Druga sprawa to w jaki sposób udowodnią, że to byłem na pewno ja? Może
    ktoś inny założył mi konto i zarejestrował domenę. Ja jestem za to
    odpowiedzialny?
    Po trzecie to wg mnie takiego regulaminu wtedy nie było. Dopisali to
    sobie. Na serwerze plik pdf wisi z datą "Last-Modified: Tue, 04 Dec
    2007 ...", a ja domenę kupiłem w sierpniu.

    Jatomek