  • Data: 2008-08-08 18:59:40
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 20:55, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:
    >   To jest grupa o prawie, więc otrzymałeś odpowiedzi jak się zachować,
    > aby było to zgodne z prawem. Jeśli chcesz odpowiedzi niemerytorycznej,
    > to trzeba było iść na pręgierz, albo na jakąś inną grupę...

    To teraz proszę o pomoc w takiej kwestii, bo się nie znam. Znalazłem
    takie coś:

    "Zgodnie z przepisami obowiązującej od 23 sierpnia 2007 r. ustawy o
    przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym (Dz.U. nr 171, poz.
    1206), przedsiębiorcy zobowiązani są do prezentowania pełnych cen
    towarów lub usług, tzn. uwzględniających dodatkowe opłaty lub podatki,
    na każdym etapie dokonywania transakcji z konsumentem. Oznacza to, że
    za bezprawne należy uznać praktyki przedsiębiorców uczestniczących w
    handlu elektronicznym polegające na prezentowaniu na stronach
    internetowych podczas wstępnego etapu zawierania umowy lub dokonywania
    rejestracji korzystnych cen promocyjnych, natomiast dopiero po
    przejściu przez konsumenta całej procedury zakupów - wskazywaniu
    pełnej ceny towaru lub usługi uwzględniającej wiele dodatkowych opłat
    lub podatków."

    Domenę rejestrowałem przed 23.08.2007, więc czy mnie ta ustawa chroni?

    Jatomek