  • Data: 2008-08-08 19:22:37
    Temat: Re: Domena w promocji i regulamin
    Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 8 Sie, 21:01, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Jeśli zawarłeś umowę przed wejściem w życie tej ustawy, to nie.

    Ale kiedy nastąpiło zawarcie umowy? W chwili zamówienia domeny?
    Wyglądało to tak: szukam nazwy domeny, klikam rejestruj, zaznaczam 1
    rok, wybieram promocję, widzę cenę, daję dalej i widzę fakturę 8pln.
    Płacę, a w panelu klienta przy mojej domenie mam link z regulaminem. I
    tyle.
    Skoro zawarłem umowę na 1 rok, to dlaczego mam płacić za 3 lata?

    Jatomek