  • Data: 2008-06-20 15:06:20
    Temat: Re: Domena - problemy z odzyskanie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Jun 2008, Wojtek Karolak wrote:

    > Witam,
    >
    > jestem reprezentantem stowarzyszenia zwyklego, ktore swego czasu
    > zarejestrowalo domene. W zwiazku z tym, ze stowarzyszenie nie
    > posiada osobowosci prawnej domene zarejestrowal na siebie jeden
    > z czlonkow zalozycieli - czyli domena jest zarejstrowana na osobe
    > fizyczna. Tutaj zaczynaja sie schody, gdyz osoba ta nie nalezy juz
    > do stowarzyszenia i ma dosyc duze opory, zeby w/w domene oddac

    Uwaga, piszę z głowy czyli z niczego.
    Powinno być w archiwach niniejszej grupy.
    Założenie, wysoce prawdopodobne wg opisu:
    - stowarzyszenie nie dysponuje prawną ochroną domeny (nazwy),
    znaczy nie jest to zarejestrowana/zastrzeżona nazwa ani
    znak towarowy

    Domena jest w tym momencie czymś w rodzaju numeru telefonu.
    Korzystający z domeny korzysta tak, jak z numeru telefonu.
    Pytanie: czy w razie jakby to był telefon, to widziałbyś
    możliwość "egzekucji" oddania numeru telefonu, którym ktoś
    dysponuje z tej okazji, że zarejestrował "na siebie"?

    pzdr, Gotfryd