  • Data: 2008-10-06 07:53:36
    Temat: Re: Domena - nazwa firmy - problem
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i super, tak powinno wyglądać 101% biznesów, nie byłoby takich cudów
    > jak obecna grabież w USA.
    > No i jeszcze, tak na oko, wydaje mi się, że 98% 'haseł i logosów' to są
    > właśnie różne niewielkie lokalne firemki.

    Czyżby? Np. banki albo towarzystwa ubezpieczeniowe też powinny tak
    działać? A skąd wezmą wtedy np. kapitał na kredyty hipoteczne?

    (wiem, tak się akurat składa, że najlepszy przykład jest branżowo
    zbieżny z kryzysem w USA - ale to nie ma znaczenia)

    --
    Wielka kompromitacja w Pekinie:
    http://pracownik.blogspot.com