  • Data: 2022-10-15 12:05:41
    Temat: Re: Dodatek węglowy - oststnia prosta
    Od: janusz <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 15 Oct 2022 10:14:32 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Schodzimy na temat poboczny. Po prostu ktoś tę ustawę "skopał" i z niej
    > nic nie wynika. A powinno. Nikt tu Ci nic mądrego nie napisze.

    Chodzi z zwykłe, wydawać by się mogło, zdroworozsądkowe podejście. Dodatek
    miał być na każde gospodarstwo. Z uwagi na luki w pierwszej ustawie, doszło
    do cudownego rozmnożenia gospodarstw pod jednym adresem. Skoro drugą ustawą
    "załatwiono" problem i dodatek otrzymuje gospodarstwo, które jako pierwsze
    złożyło wniosek, a zgodnie z ustawą jeden dodatek przysługuje dla
    wszystkich gospodarstw, to aby każde gospodarstwo cos jednak otrzymało,
    wszak gwarantuje to Ustawa, to musi dość do procedury podzielenia się
    dodatkiem.
    Myślałem, że znajdzie się jakiś przepis kodeksu cywilnego, który by ułatwił
    wszczęcie owej procedury podziału, i zamykał sprawę ostatecznie, ale jak
    widać to wcale nie jest takie proste.