eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Długie] Zaległe wynagrodzenie od byłego pracodawcy. Należność na podstawie osobnej umowy. › Re: [Długie] Zaległe wynagrodzenie od byłego pracodawcy. Należność na podstawie osobnej umowy.
  • Data: 2005-01-10 12:50:03
    Temat: Re: [Długie] Zaległe wynagrodzenie od byłego pracodawcy. Należność na podstawie osobnej umowy.
    Od: Adam Major <a...@i...Nie.Spamuj.net> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj.

    > Co to znaczy "podpisałem" - pokwitowałeś odbiór ?
    Podpisałem kwitki miesięczne odbioru wypłaty. Co miało miejsce w
    listopadzie-grudniu 2003. Nie pokwitowałem zrealizowania umowy zawartej
    na skanie.

    > Jeżeli na pytanie powyższe odpowiedź brzmi "TAK" - to nie masz żadnych szns
    > na odzyskanie pieniędzy.

    Odpowiedź brzmi TAK z tym, że wydaje mi się, że można by ta sprawę
    ugryźć nie od strony prawa pracy (w Sądzie Pracy) bo tu szans nie ma
    (podpisane kwitki wypłat), a od strony umowy cywilno prawnej na
    podstawie powyższego skanu mówiącego, że po spłaceniu należności
    potwierdze ten stan osobnym pismem czego oczywiście NIE POTWIERDZIŁEM,
    ponieważ nie zostały spłacone raty.

    Pozdrawiam Adam Major.