  • Data: 2006-09-23 22:37:30
    Temat: Re: Dług
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 23 Sep 2006, Szmul Szmulewicz wrote:

    > No to zdecyduj sie! Stwierdzenie pismem to forma zawarcia umowy czy
    > potwierdzenie jej wykonania?

    Pas - racja.
    W rachubę wchodzą jedynie dowody sporządzone przed wykonaniem.

    > Forma czynnosci prawnej to w uproszczeniu sposob zlozenia oswiadczenia woli.
    > Dlatego nie mozna mowic o formie w chwili, gdy oswiadczenie woli juz dawno
    > zostalo zlozone, a teraz wykonuje sie umowe.

    To samo wytykam na .podatki i właśnie skutecznie sam oberwałem owym
    argumentem, za co należy się solenne podziękowanie :)
    Ech, mawiają że człowiek uczy się całe życie :|

    > Wskaz, jakie sa skutki niezachowania tej wprowadzonej przez Ciebie "slabszej
    > formy"?

    Co najwyżej zarzut "niezachowania staranności", podobnie jak przy każdej
    formie wobec której w przepisie nie ma formułki "pod rygorem nieważności".
    Pasuje?

    pzdr, Gotfryd