  • Data: 2011-10-04 16:06:56
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mysle zeby zarzadac wydania dokumentacji medycznej,
    spodziewam sie ze moze odmowic, wtedy cos czytalem ze
    nalezy mi sie odszkodowanie z tego tytulu odmowienia
    wydania tej dokumentacji - moge chciec od dentysty
    wydania xero tej dokumentacji za drobna oplata?
    jak sie robi takie rzeczy? mysle zeby pojechac do nfztu
    ale zbieram sie juz od dwu miesiecy bo mam daleko
    i nie po drodze, zdrowego zeba mam zniszczonego
    i okropnie mnie to denerwuje bo piecze mnie pod ta plomba
    caly czas (gwarantuje ci ze wiem co mowie ze
    rozwalil mi tego zeba, nie wiem czy wiesz jak wyglada
    jak psuje sie przedni zab, to byla minimalna wersja,
    przy pierwszej plombie wywiercil mi juz gleboka dziure
    ale jeszcze nie dowiercil sie do korzenia - wylecialo
    jak zwykle i przy drugim wierceniu po prostu zrobil
    dziure az do totalnie zdrowego korzenia) KOSZMAR

    wogole mam pecha do dentystow bo inny do ktorego poszedlem
    okazal sie moze troche staranniejszym ale za to totalnym gburem
    - straszacym mnie fikcyjna ewentualna 'koniecznoscia' wyrwania
    innego zeba ktorego ten pierwszy przynajmniej bez gadania
    plombowal