  • Data: 2011-10-05 07:05:32
    Temat: Re: uszkodzenie zeba przez dentyste
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    > Ot i właśnie.

    szczerze mowiac teraz wogole boje sie dentystow (nie bolu
    przy zabiegu bo tego wcale) tylko ich chamowy, i ze cos mi
    zchrzania wyrwa i po wizycie ni bedzi elepiej tylko gorzej,
    ostatnio mialem pare takich doswiadczen ze za kazdym razem
    zaluje ze do dentysty wogole poszedlem (z tym uszkodzeniem
    przedniej dobrej dwojki to ewidentny przyklad (zaden zgorzel
    to zupelnie zdrowa dwojka po prostu wiertlem rozwiercony partacko
    az do korzenia (to tak jakby gangsterka mnie zlapala i wywiercila
    mi dziure diamentowym wiertlem w zdrowym zebie) i korzen
    podrazniony pod plomba) - do nfz pojde poskarzyc sie ze nie
    chce mnie przyjac i dokonczyc innego zeba ktorego zaczal
    (wlozyl mi tak syfiasta plombe tzw 'smierdziucha' jak mowi ze
    sie czasem dusze a teraz nie chce mnie wogole przyjac bo
    jestem niewygodny, pozatym o nieprzestrzeganie higieny i wlozenie
    mi do geby fajki ze slina po innym pacjencie (oraz o odmowe wydania
    dokumentacji bo najpewniej nie bedzie chcial wydac)

    Juz byla masa skarg od ludzi podobno ale i tak nikt nic nie
    zrobil a teraz jestem tak wnerwiony ze wolalbym zeby wywalili
    go z roboty (niech idzie gdzies indziej) skoro juz odpala az ttaka
    chamowe (jak to nie przyjmowanie, bo teraz jak mowilem jest na
    kontrakcie nfz a nie chce mnie przyjac po rozwaleniu mi zeba i
    wlozeniu tej fajki bo twierdzi ze jestem 'uciazliwy' ) i zrobili
    miejsce innemu dentyscie ktory by po prostu realizowal funkcje a
    nie odstawial taka bandytierke -
    i tak to jest jestem obrazany, wsadza mi sie do geby narzedzia ze
    slina po innych pacjentachh, partoli mi sie zdrowy zab, NFz czy izby
    lekarskie jest daleko i mam slabo wiare (rzecznik lekarski przynajmniej
    le Lule ne infolinie to fikcja i koszmar), dentystow wogole sie boje
    (bo sklonni sa raczej wyrywac niz poprawiac) itd - totalny koszmar,
    az trudno mi sobie wyobrazic ta sciezke 'odplaty' nalezna
    pokrzywdzonym (o ile ktos wie co mam na mysli)