  • Data: 2011-10-04 18:53:33
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    'innymi opcjami' te inne opcje to wyrwanie gdy te pierwsze to zab
    zaplombowany i ok - to mnie wlasnie najbardziej wnerwia to podszycie
    klamstwem, drugi mowi ze _trzeba_ wyrwac, dlatego nie zrobi, a ja
    nie moge niby udowodnic ze nie (bo jakich argumenow moze uzyc),
    gdy tymczasem ide do innego i ten plombuje i wszystko jest ok;
    ten rodzaj kitu 'trzeba panu wyrwac zeba''trzeba panu uciac noge'
    'nie mozemy panu dawac tego leku' 'musimy panu dawac te leki'
    itp jest jedna s najstraszliwszych odmian kitu i klamsta wobec
    ktorej trudno sie przeciwstawic, w sumie to pacjent powinien
    decydowac co najwyzej powinien zlozyc dziesiec wypracowan
    udowadniajacych ze dobrze wie na co jest zdecydowany (tak jak
    ja uwazam ze dobrze wiem ze chce by mi tego zeba nie wyrywac
    a drugiego nie rozwiercac do zywego i zdrowego korzenia )
    (do diabla)

    > Z mojego punktu widzenia tak. I tak sie na tym nie znam i nic mu nie
    > doradzę. Jak gość mnie pyta rozkładajac ręce, co ma z tym zębem zrobić, to
    > mnie szlak trafia. Przecież i tak mu nic nie doradzę.

    nie stresuj sie, dzieki, ; wielkie dzieki ze mnie rozumiesz
    bo w tym kretynskim swiecie czasem mam wrazenie ze nikt tu
    (poza malymi dziecmi) czasem nie rozuie najbardziej zasadniczych
    rzeczy; przydalaby sie jakas porada i pomoc w dzialaniu ale pozatym
    to chociaz zrozumienie mi troche pomaga w mojej smutnej
    sytuacji

    pzdr