  • Data: 2011-10-04 15:58:03
    Temat: Re: Dlaczego w branży rozrywkowej najsłabiej płacą?
    Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mieszkam na prowincji i akurat tu jest tylko ten
    jeden dentysta - do innych musialbym jezdzic autobusami,
    czekac na dworcu... Wogole to trzy plomby (na starych i
    potrutych zebach) zalozyl mi w miare ok (tj kazda wypadala
    dwa razy po drodze ale w koncu za trzecim razem trzymaja)
    Natomiast danie mu do robienia zupelnie zdrowej dwojki
    okazalo sie totalnym kataklizmem - uszkodzil mi totalnie
    zdrowy zab bo prochniza byla naprawde minimalna, a wiertlem
    teraz wywiercil mi dziure na dwa czy trzy milimetry w glab
    az dowiercil sie do zdrowego korzenia ktory teraz boli,
    a i swiadomosc zamienienia nie bolacego zdrowego zeba
    z minimalna prochnica na tego samego zdrowego zeba z
    wywiercona do korzenia wielka dziura i bolacego nie jest
    dobra - zniszczyl mi przedniego zeba bez dwuch zdan.
    (Wczesniej wogole wlozyl mi do geby 'fajke' po innym
    wczesniejszym pacjensie (co zauwazylem dopiero
    przy wyjmowaniu) a jak zwrocilem mu na to uwage to
    powiedzial ze jestem uciazliwym pacjentem i ze nie
    bedzie mnie wogole przyjmowac (a jest publicznym
    dentyst na kontrakcie ) Innymi slowy totalna chamowa -
    mysle zeby pojechac do nfzttu czy pisac jakies skargi
    ale mam daleko i nie jest to przyjemne - z drugiej strony
    mz przydalaby mi sie jakas chocby moralna satysfakcja
    typu wywalenie go z roboty albo odszkodowanie dla mnie
    (skarg sa dziesiatki ale jakos nikt nic nie robi, ja
    mam zeba zniszczonego nerwy zszargane itp)