  • Data: 2011-10-04 19:48:03
    Temat: Re: uszkodzenie zeba przez dentyste
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    no wiem, dlatego sam podejrzewan ze byloby trudno,

    (pozatym ja sam nie mam sily przebicia i jest malo
    prawdopodobne ze by mi sie udalo cos zdzialac ale
    o ile sie da chcialbym sie chociaz 'zorientowac')

    choc o ile prowadzi jakas dokumentacje (a musi byc
    raczej), to powinno byc przynejmniej odnotowane
    ze:

    przed zabiegiem to byl nigdy _niebolacy_ zab (z mninimalnym
    ubytkiem), po 'zabiegu' zas boli (bo jest rozwiercony
    do korzenia) i jest uszkodzony

    (i ze byl wiercony dwa razy bo plomba
    wypadla po tygodniu - a same plomby zdaje sie
    wstawil mi najtansze, pierwsza chyba tzw mleczna
    co byc moze wogole jest nielegalne tylko oszczedzal na
    materialach)

    zrobienie niebolacego zena tak ze boli (i jest uszkodzony)
    nie jest raczej kego naprawiniem tylko zchrzanieniem,
    a to akurat mz nawet mogloby wynikac z dokumentacji
    (o ile jest tam zanotowany stan zeba (nigdy nie bolacy
    minimalny ubytek/prochnica) przed zabiegiem i teraz
    (bolacy rozwiercony do korzenia i uszkodzony)........

    jestem zly bo boli mnie lekko od wielu dni i ten bol powoduje
    ze o nim mysle i sie caly czas w-wiam