  • Data: 2011-10-04 20:53:29
    Temat: Re: uszkodzenie zeba przez dentyste
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-04 21:48, f...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > do korzenia) i jest uszkodzony
    >
    > (i ze byl wiercony dwa razy bo plomba
    > wypadla po tygodniu - a same plomby zdaje sie
    > wstawil mi najtansze, pierwsza chyba tzw mleczna
    > co byc moze wogole jest nielegalne tylko oszczedzal na
    > materialach)
    >
    > zrobienie niebolacego zena tak ze boli (i jest uszkodzony)
    > nie jest raczej kego naprawiniem tylko zchrzanieniem,
    > a to akurat mz nawet mogloby wynikac z dokumentacji
    > (o ile jest tam zanotowany stan zeba (nigdy nie bolacy
    > minimalny ubytek/prochnica) przed zabiegiem i teraz
    > (bolacy rozwiercony do korzenia i uszkodzony)........

    Pewnie źle tego zęba wyczyścił i teraz się zgorzek zrobił. Teraz sporo
    forsy będziesz musiał wydać na leczenie jak chcesz mieć nadal tego zęba.
    Idz, zadzwoń, napisz skargę do NFZ!

    > jestem zly bo boli mnie lekko od wielu dni i ten bol powoduje
    > ze o nim mysle i sie caly czas w-wiam

    Zamiast tu wypisywać leć do innego dentysty.

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w