    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Diety w delegacjach służbowych
    Date: Sat, 18 Oct 2008 11:43:34 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    cef pisze:

    > Ja to się nawet zastanawiam, czy nie wynika jasno z przepisów, że jeśli
    > nadal przysługuje Ci w pewnych wypadkach cała dieta, to taka kolacja z
    > klientem -
    > fundowana przez pracodawcę - jest nieodpłatnym świadczeniem dla Ciebie
    > i powinna być opodatkowana.

    Dokładnie tak jest, dlatego mój pracodawca nie pozwala (a raczej nie
    miało by to sensu) na rozliczanie jakiegokolwiek wyżywienia w
    delegacjach....

    Dieta, jeśli nie zadeklarujesz wyżywienia, przysługuje. Jak
    zadeklarujesz i wpiszesz w delegację (co jest raczej bez sensu, bo
    rozliczasz to z własnej kieszeni) to nie przysługuje :)

    Kwota, która aktualnie przysługuje to 23 zł za pełne 12h delegacji.

    Pozdr,
    Tomek