    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialer- wypowiedz przedstawicielaTPSA
    Date: Thu, 18 Nov 2004 13:12:27 +0100

    VERTRET pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > szkody

    > Zgadzam sie w pełni.
    > Pokaż mi którym miejscu TP SA robi inaczej niż zobowiązała się w umowie,
    > czyli gdzie cie oszukała?

    Znow argument NIE przeciw zarzutow.

    > Częściowo monopolistą, ale nawet jeżeli uznamy ją za pełnego monopoliste,
    > to nie ma to żadnego wpływu na to co abonent zrobi z końcówką kabla, który
    > mu TP zostawi w mieszkaniu.

    TP SA nie sparzedaje "koncowki kabla" lecz USLUGI

    > Zgadzam się.
    > Który punkt umowy z abonamentem jest niezgodny z prawem?

    Od orzekania o niezgodnosci z prawem jak wiesz sa sady..

    > Czy TP daje do dyspozycji abonenta kabel o innych, gorszych właściwościach
    > niż zobowiążała się w umowie.

    TO SA nie sprzeaje kabli.

    > byc
    >
    > Jak wyżej.
    > Czy TP coś zataja o zdolności kabla, który zostawia w mieszkaniu?

    Jw TP SA sprzeadje USLUGI.

    Tu chodzi o susluge, ktora ma taka wlasnosc ze bez wiedzy klienta
    jest on przelaczany na wysoko platny numer.

    I chodzi oto, ze TP SA domaga sie nei olaty za wykonana PRZEZ SIEBIE
    usluge, lecz za usluge wykonana PRZEZ KOGOS INNEGO.
    za jej posrednictwem

    Boguslaw