eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie. › Re: Demolka w sklepie.
  • Date: Fri, 16 Dec 2005 13:19:10 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.7.12) Gecko/20050921
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Demolka w sklepie.
    References: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    In-Reply-To: <dnsd9q$n6d$1@nemesis.news.tpi.pl>
    X-Enigmail-Version: 0.86.0.0
    X-Enigmail-Supports: pgp-inline, pgp-mime
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 195.234.40.68
    Message-ID: <43a2b0e3$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1134735587 195.234.40.68 (16 Dec 2005 13:19:47 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 17
    X-Authenticated-User: a...@p...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:349889
    [ ukryj nagłówki ]

    ad-hoc c`:

    > tej histori bo kupiłem co miałem kupić i wyszedłem. Pytanie jest takie
    > czy klient w takiej sytuacji jest odpowiedzialny za zniszczenia? Czy
    > sklep nie powinien zadbać o odpowiednie ustawienie asortymentu na pułkach?

    Wiele zależy od okoliczności - np. jak ta cała porcelana była ustawiona.

    Jeśli ktoś np. ustawił chwiejną piramidę kieliszków, a ktoś zahaczył
    krawędzią płaszcza o jakiś spodni i wszystko się na niego zwaliło, to
    wręcz mógłby się domagać odszkodowania od sklepu.

    Jakby zaś zatoczył się na półkę i zwalił coś z tej półki - ewentualny
    spór wygrałby zapewne sklep.

    Tak czy inaczej warto mieć polisę OC - w razie czego użerać będzie się
    ubezpieczyciel.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1