eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDemolka w sklepie. › Re: Demolka w sklepie.
  • Data: 2005-12-16 18:50:47
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Samotnik" <s...@W...samotnik.art.pl> napisał w wiadomości
    news:dnuc85$hpo$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > <s...@r...pbz> napisal(a):
    >>> Klient nie ponosiłby odpowiedzialności za zniszczony towar jedynie w
    >>> jednym przypadku: gdyby zniszczył go nie ze swojej winy.
    >>
    >>
    >> Zakładasz że klient wziął i zaczął ściągać z pólek towar i miotać nim na
    >> lewo i prawo?
    >
    > No nie, ale skoro ON go strącił, ale mógł tego uniknąć, to dlaczego niby
    > ma nie być temu winny? Już pisałem - mógł go ktoś popchnąć, mógłby być
    > kulawy regał i jego dotknięcie zwaliłoby całą ekspozycję itd itp. Wtedy
    > nie byłaby jego wina. Natomiast jeśli ktoś idzie, potrąca coś i to
    > niszczy,
    > to wina jest moim zdaniem oczywista.

    Twoim zadaniem.
    Jesli szerokosc przejscia byla za mala w stosunku do obowiazujacych
    przepisów - to jest niedbalosc sklepu. Klient który NIECHCĄCY potrącił towar
    w takim przejsciu na pewno moze sie wykrecic od odpowiedzialnosci za
    zdarzenie.

    --
    SQLwysyn
    "If the First Amendment will protect a scumbag like me, it will protect all
    of you" - Larry Flynt

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1