  • Data: 2005-12-16 18:21:49
    Temat: Re: Demolka w sklepie.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Ch. wrote:

    > Jak zwykle twa błyskotliwość powala na kolana.
    > Skąd Ty pajacu wytrzasnąłeś tą porcelanę ????????????

    Drogi Arturze Chuju! Słyszałeś kiedyś o powiedzeniu 'słoń w składzie
    porcelany' (notabene użytym w tym wątku)? Zestaw to sobie ze słowem
    'przenośnia', rusz swoim rozumkiem (wiem, dużo od ciebie wymagam, ale
    może sobie poradzisz) i wyciągnij wnioski.

    PS: daj znać, jakby jakieś słowa ('notabene', 'przenośnia') okazały się
    dla ciebie zbyt trudne...