  • Data: 2006-03-20 09:36:29
    Temat: Re: Delegacja i rozliczenie diet i wydatkow
    Od: "Cyberix" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekaw jestem, jaka powinna być interpretacja diety?
    > U mnie w firmie wypłacają dietę albo zwracają koszt wyżywienia na
    > podstawie
    > przedstawionych rachunków.
    > Bez względu na to jaka jest wysokość tych rachunków.

    Jak to jaka? Jest rozporządzzenie jakiegoś tam Ministra w sprawie wysokości
    diet zarówno krajowych jak i zagranicznych, rozporządzenie dotyczy sfery
    budżetowej z zastrzeżeniem, że w pozostałych firmach może być inaczej ale
    nie mniej niż w tych stawkach. Jeśli więc dieta krajowa wynosi 22zł to firma
    musi Ci zapłacić 22 zł ale wcale nie musi 40zł choćbyś miał rachunek. Te
    kwestie reguluje regulamin organizacyjny itp.