    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Defibrylator
    Date: Fri, 23 Dec 2022 10:02:47 +0100
    <to2aku$qd8$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <jii5q5465k0b$.1xzvcx2oyzmba.dlg@40tude.net>
    <to3gda$qd9$4$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 23 Dec 2022 07:04:27 +0100, Shrek wrote:

    > W sumie skoro suski z sainem mogą...

    Ziobro sie o grube miliardy wykloca.

    > Ale wolał się trochę ogrzać w mediach.

    Chwaląc wroga.

    > U nas są przyciski alarmowe - taki domofon;)

    Gdzie? Od kiedy?

    > E tam - wbrew pozorom nie tak łatwo rozwalić pociąg;)

    Bardzo latwo. Wystarczy czerwone przejechac, albo nie zwolnic.

    > No ale tym akurat
    > zajmuje się maszynista, podobnie jak ratownik nie zajmuje się nia
    > odśnieżaniem dachu ani napiszczaniem wody.

    A nie powinien sprawdzic, czy woda jest?

    > Przy takim założeniu to nic nie należy używać.

    Bez potrzeby.

    > Podobnie jak na przykład program sterowania samolotem. A jednak nikt nie
    > sra żarem mimo parę samolotów się przez to rozbiło a o zabijających
    > prądem AED nie słychać.

    Bo widac jednak nie uzywane do zabawy, a jak na pacjencie ... to juz
    pacjenta wina, ze zmarl.

    Zdecyduj sie - taser o znacznie mniejszej energi moze zabic,
    a AED nie ? :-)

    > całkiem poważnie argumentował, że nie należy AED używać. Takie argumenty
    > są po prostu niebezpieczne. Bo potem ktoś przeczyta i uwierzy (akurat w
    > przypadku roberta i grupy szansa jest przyzerowa, ale skąd wiesz że
    > takich bzdur nie rozpowszechania wśród swoich "strzelców" i kolegów z
    > pracy)?

    Wyglada jednak na to, ze pomoze tylko w niektorych przypadach.
    W pozostalych nie powinien "strzelic", to i nie zaszkodzi.

    > Nie mam pojęcia - jak chcesz to sprawdź:P

    A tam widzisz - za duza moze uszkodzic serce.

    Wiec nie wiem - staruje od jakiejs malej i stopniowo podnosi?
    A jak to dziecko będzie?

    J.