  • Data: 2008-04-03 12:26:21
    Temat: Re: Darowizna - wartość mieszkania
    Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    "Nie ma podatku to nie ma sensu wyznaczania wartości mieszkania.
    US doczepi się czegoś innego. Podwójnej darowizny.
    Zakwestionuje ją i każe ci zapłacić podatek jak darowizna bezpośrednio
    pomiędzy tobą i ciotką i wówczas rzeczywiści zażąda rynkowej ceny
    nieruchomości w celu naliczenia podatku. "

    hmm na jakiej podstawie to pisales ? spotkales sie juz z taka
    sytuacja, czy czysto teoretycznie piszesz interpretujac przepisy?

    Hmm mam ciezki orzech nie wiem czy robic teraz ta 2 darowizne z
    dziadka na mnie czy czekac z pol roku tylko ze dziadek ma 85 lat :) i
    za dobrze sie nie czuje Jakbyscie mi doradzili zaryzykowac wkoncu
    zgodnie z prawem jest to zrobione najwyzej bede wzywany do US aby
    wyjasnic ta sprawe ze ciocia nie byla swiadoma