  • Data: 2008-04-01 20:25:47
    Temat: Re: Darowizna - wartość mieszkania
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    P...@g...com wrote:

    > Witek na jakiej podstawie to piszesz ze sie przyczepia? to jesli cos
    > jest zrobione zgodnie z prawem to po co jest to prawo ? wiesz
    > probowlem sie troche dowiedziec w tej sprawie dzwoniac po US roznych i
    > w paru mi babka powiedziala na 100 % nie moga sie przyczepic, nawet
    > paru notariuszy gdy zapytalem o to powiedzili ze robili wlasnie teraz
    > jak ta ustawa spoldzelcza za pis weszla takie 2dowjne darowizny i ze
    > wszystko oki bedzie..
    >
    > Najgorsze jest to ze nie mozna sie tego nigdzie w 100 % dowiedziec :)
    > chyba to jest tak ze co US to inne prawo maja na to wychodzi..

    temat na grupie już był więc sobie poszukaj w archiwum.
    Gotfryd opisał to całkiem przejrzyście.
    Na temat porad dawanych w US to się nawet nie wypowiadam
    Babki w US nie są od doradzania. Tak samo jak od doradzania nei jest
    sędzia. Chcesz porady idź do doradcy podatkowego. Dla niego nie będzie
    to już takie oczywiste jak dla babki w US.