  • Data: 2008-04-06 13:41:56
    Temat: Re: Darowizna - wartość mieszkania
    Od: P...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    " ale ty jestes swiadomy. "

    a skad wiesz ze jestem swiadomy ciotka dala mieszkanie bratu gdyz nie
    ma blizszej rodziny od niego, dziadek stwierdzil ze to mieszkanie jest
    mu nie potrzebne gdyz ma swoje i nie ma zdrowia aby sie nim zajmowac
    wiec stwierdzil ze przekaze je wnukowi aby on madrze nim
    zagospodarowal, wnuk nic o tym nie wiedzial dopuki dziadek mu nie
    powiedzial o tym :)

    pls pocieszcie mnie ze to sie uda :P =>