  • Data: 2007-12-18 03:31:31
    Temat: Re: Darowizna?
    Od: "l...@g...pl" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > kowta zwolniona z podatku to 4 tys z groszami od jednej osoby w ci?gu 5
    > lat.
    > Czyli o ile kto? nie da ci wie^cej ni? kwota wolna to czemu nie.
    >

    > Chyba, ?e US sie^ doszuka ?e ten pdoarek nie jest do kon~ca podarkiem,
    > tylko jest "za co?". Wówczas bekniesz.

    Od jednej osoby ? czyli jak pan A, B i C wysla mi 600, 500, 1000 euro to
    z niczym to sie nie kloci ? pozatym w przypadku Paypal-a np, przelew z
    ich konta na moje jest zawsze od z jednego zeodla, ale na samego pp
    wysyla "mnostwo" innych osob, jest to jakos rozrozniane ?
    W jaki sposob podatek od tego placic ? jak juz wyjdzie na to ze trzeba ?