  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    <g44o0g$2ds6$1@opal.icpnet.pl> <g44v34$7tf$1@news.onet.pl>
    <g45amk$6de$1@opal.icpnet.pl> <g45osq$49v$2@news.onet.pl>
    <g45qms$u75$2@opal.icpnet.pl> <g4bog4$m3f$1@news.onet.pl>
    <g4cj6m$24fo$1@opal.icpnet.pl> <g4cqes$ipv$1@news.onet.pl>
    <g4cs6c$2hl2$1@opal.icpnet.pl> <g4ct4k$s04$1@news.onet.pl>
    <g4cv1m$pgv$1@atlantis.news.neostrada.pl> <g4d0m3$732$1@news.onet.pl>
    <g4d18d$8qq$2@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <g4dfal$ef$1@news.onet.pl> <s...@p...org>
    <g4dv04$48h$1@news.onet.pl>
    Date: 1 Jul 2008 22:18:07 +0200

    On 2008-07-01, Tristan <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > To nie kwestia czasu. Księgowość i tak musisz prowadzić sobie sam. tzw.
    > biura to mają sens albo dla budki z warzywami albo dla naprawdę masowego
    > wklepywania dokumentów. Jak jest mała firma, a do tego nie masówka typu
    > sprzedaż fasolki, tylko kilka większych faktur miesięcznie, to wklepanie
    > tego w program to 10 minut. A jak masz to zebrać, ułożyć, zawieźć do biura,
    > potem raporty analizować... Samo wklepanie to naprawdę detal.

    Przy zatrudnianiu pracowników to jest to "nieco" więcej. Prowadzenie
    ewidencji czasu pracy, RMUA, nietypowe przepisy, wyjątki prawne. Masz
    czas to śledzić? To ok. Mi to zajmowało więcej niż 4h miesięcznie i na
    tym etapie już mi się opłaca przekazać to do biura.

    Nie mówiąc już o tym, że często nadążanie za przepisami podatkowymi
    wymaga jednak więcej niż 10 minut. I że często wątpliwości typu "jak to
    zaksięgować" zajmują sporo czasu.

    Ale Ty już na przykładzie banków mi pokazałeś, że na czasie Ci nie
    zależy. Zależy Ci na tym żeby było "tanio". :) Życie uczy, że to właśnie
    tacy w rozliczeniu końcowym płacą najwięcej. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl