  • Data: 2007-11-23 06:48:54
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie ma czegos takiego jak kontrola oporgramowania, moze odbyc sie
    > przeszukanie przy wiarygodnej informacji o posiadaniu
    > przedmiotow/dowodow pochodzacych z/dotyczacych przestepstwa.

    Dokładnie. I zapewne jesteś zorientowany, że w przeciągu ostatnich 8 lat
    zdarzały się już takie akcje Policji+BSA:

    1. wzięcia ze sklepu komputerowego listy klientów kupujących komputer
    bez systemu operacyjnego,

    2. wzięcia listy klientów (wszystkich!) operatora sieci CATV, po
    uprzednim wykryciu dużego serwera warezowego, prowadzonego przez
    operatora tej sieci,

    po czym przejścia się do wszystkich osób z takich list, celem
    przeszukania z podejrzeniem popełnienia przestępstwa?

    Jedną z akcji z punktu 1 mam nawet potwierdzoną z pierwszej ręki -
    właściciele jednego ze sklepów w moim mieście dostali w okolicach
    2001-2002 zawiasy(!) za współudział, tj. ponad 200 posiadanych płyt i
    masowe nagrywanie.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com