  • Data: 2007-11-23 10:52:34
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Nov 2007, Kocureq wrote:

    > A ty zapewne jesteś zorientowany, że obydwa przypadki to nie kwestia
    > naruszenia warunków umowy licencyjnej zawartej w "prawy" sposób z producentem
    > oprogramowania, tylko użytkowanie / dystrybuowanie oprogramowanie bez
    > licencji.

    Coś przeoczyłeś: kontroli zostali poddani WSZYSCY klienci, ktorzy np.
    kupili kompa bez OSa.
    Jakbym tak sobie kompa zechciał kupić (a nie poskładać), to pewnikiem
    również kupię bez Windowsów.
    Dlaczego?
    A bo (zaskoczę pewnie, nie o Linuksie będzie) mam MS Win XP.
    "Normalne", nie OEM, żeby sobie rozważań nie komplikować :> (faktycznie
    też mam).
    Niby co nielegalnego albo podejrzanego popełniłbym, żeby zaraz *POLICJA*
    miała wpadać na przeszukanie, możesz wyjaśnić?

    pzdr, Gotfryd