  • Data: 2007-11-23 11:08:21
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Nov 2007, m...@g...com wrote:

    > pw

    Też nie rozumiem i proszę o wyjaśnienie.
    Jak dostaniesz dokument od potencjalnego "dużego" kontrahenta i coś
    Ci w nim nie zadziała raz i drugi, to za trzecim podskoczysz ekspresem
    do najbliższego sklepu, bo może nie być Cię stać na "źleczytelność"!
    Przypominam że mowa o zastosowaniu do DG.
    Tak, mam DG. Tak, kupiłem MSO 2003 dość dawno, OO wtedy był znacznie
    mniej kompatybilny, ale IMO i na dziś jest jej przymało, tej
    kompatybilności.

    > czy ja wiem... i czy ja wiem czy to wada...

    Akurat tu (częściowo) się zgadzam, nie wszystko złoto co się świeci :)

    pzdr, Gotfryd