  • Data: 2007-11-21 14:14:44
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestem użytkownikiem Open Office i muszę stwierdzić, że w moim
    > odczuciu programy te są bardziej toporne. I o ile do prostych pism, oraz
    > do formuł w excelu typu "suma" Open Office się nadaje, o tyle w
    > sytuacji, kiedy miałbym w sposób zaawansowany używać tego typu
    > programów, wybrałbym produkty Microsoftu.

    Oczywiście - nikt (łącznie ze mną) nie twierdzi, że OpenOffice nie
    nadaje się do niczego.

    Postawmy sprawę jasno: OpenOffice jest całkiem zaawansowanym pakietem -
    sporo gorszym od MsOffice, ale jednak całkiem zaawansowanym. Jego
    "gorszość" rekompensuje do pewnego stopnia różnica w cenie licencji.

    Pojawia się więc pytanie, na które każdy sobie musi odpowiedzieć
    indywidualnie: czy dla mnie różnica jakości pomiędzy MsOffice, a
    OpenOffice jest warta poniesienia kosztu różnicy cen pomiędzy nimi.

    I prawda jest taka, że dla niektórych jest warta, a dla innych nie.
    Niestety fanatycy OpenOffice o tym zapominają.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com