  • Data: 2007-11-21 14:40:15
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: jacki <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Any User pisze:

    > 1. Znacznie mniejsza wygoda pracy ze względu na niezgodność wielu
    > elementów z pakietem będącym de facto standardem (mniejsza z tym, czy
    > legalnie i na jakich konkretnie zasadach).

    Nie zauważyłem.

    > 2. Brak obsługi makr kompatybilnych z pakietem będącym de facto standardem.

    Nie używam.

    > 3. Znacznie gorsza głęboka integracja wszystkich elementów pakietu
    > pomiędzy sobą, oraz z systemem operacyjnym i programami zewnętrznymi,
    > np. edytorami grafiki, klientami poczty itp.

    Cool.

    > 4. Mniejsza szybkość działania od pakietu będącego de facto standardem.

    Nie zauważyłem.

    > 5. Mniejszy poziom bezpieczeństwa od pakietu będącego de facto
    > standardem, większa ilość "błędów wieku dziecięcego".

    Nie wiem o czym mówisz.

    Robi się offtopic, powiem tylko jedne: głupia polska mentalność.
    Dostajesz darmowy produkt, który jest naprawdę bardzo fajną alternatywą
    dla płatnego (bardzo drogiego pakietu) a nazywasz to _syfem_. Ja
    korzystam w domu jak i w pracy i podobnie jak dla mnie tak zapewne dla
    większości osób by to wystarczyło. Większość osób jakie znam, nie
    potrzebuje super bardzo dziwnych wypasionych funkcji MS Offica, a to
    wcale nie czynie OO syfem.

    Z moje strony EOT. Chciałem tylko zwrócić uwagę, żeby nie nazywać
    fajnych rzeczy _syfem_.

    Andrzej Jackiewicz
    jacki(at)idealan.pl