  • Data: 2007-11-21 20:45:24
    Temat: Re: DG a oprogramowanie "domowe"
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Viewer MS daje za darmo, więc każdy cennik w excelu czy dokument w BIPie
    > przeczytasz bez płatnego Office

    Chodziło mi raczej o wymianę dokumentów pomiędzy firmami (łańcuch firm
    handlowych w dowolnej branży, od dystrybutora europejskiego, aż po
    sklepik w Zadupiu Dolnym), a także wymianę dokumentów pomiędzy
    pracownikami firm.

    Widziałem firmy z kilku różnych branż i owszem, większość by sobie
    poradziła bez MsOffice, ale efektywniej pracuje się jednak właśnie na
    tym pakiecie.

    A efektywność przekłada się na większe zyski - tymczasem koszt licencji
    na MsOffice odpracuje się w ciągu kilku godzin/dni/tygodni/miesięcy -
    zależnie od wielkości i obrotów firmy.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com