  • Data: 2010-04-28 08:59:03
    Temat: Re: Czyzby bład KRS ?
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 28 Apr 2010 10:37:10 +0200, lukeskyobi napisał(a):

    > Nie mam teraz KRS aby w niego zerknąć, bo mi na odległość mówi kadrowa,
    > ale w rejestrze online jest nasz regon w internecie, więc chyba chodzi o
    > NIP,

    No to pewnie tak.

    > tylko, że każą go złożyć z Z3 czyli chyba jako załącznik, ale nie
    > wiem czy mam teraz zaznaczyć w z3 to samo co w z30 (odnośnie
    > sprawozdania finansowego) ? Moim zdaniem nie, czeli, że wypełnie dane
    > identyfikacyjne, reszta bez zmian i kreski i tylko w D11 zaznacze pkt.
    > 11 (KRS ZY) ?

    Tak, KRS-ZY jest załącznikiem do KRS-Z3.

    Akurat w zakresie sprawozdania te formularze są lekko popieprzone. Jeśli
    składałbyś tylko dokumenty związane z zamknięciem roku, wypełniasz KRS-
    Z30. Ale skoro musisz też złożyć KRS-ZY, a więc KRS-Z3, to zamiast KRS-
    Z30 składasz KRS-ZN. To jest w zasadzie to samo, z tym, że Z30 "idzie
    sam", a jeśli dajesz Z3, to już nie możesz złożyć Z30.

    > Obawiam się że złożenie Z# uruchomi dodatkowe płatności, przyznaje nie
    > patrzyłem czy zwolnienie o którym mówisz wynika z rodzaju wpisu czy z
    > rodzaju wniosku z3 z30

    Wpisanie NIP i REGON nie podlega opłacie, więc jeśli nie będziecie wnosić
    o inne zmiany, nie będzie dopłaty do 650 zł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [reklama] gdzie zrobić zdjęcie we Wrocławiu? ==> http://foto-krzyki.pl