  • Data: 2010-06-05 16:29:53
    Temat: Re: Czy w banku mieli prawo mnie o to spytać?
    Od: rAzor <b...@k...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Darz bór! Użytkownik... he he - Piotrek raczył napisać:
    > Wypłacałem dziś w banku pewną kwotę ze swojego konta równocześnie wpłacając ją
    > na konto kogoś z rodziny. Dla porządku dodam, że nie przekraczała ona 10
    > tysięcy zł. W pewnej chwili z ust pani zza okienka padło pytanie: "czyje jest
    > to konto?" (chodziło o to, na które dokonywałem wpłaty)....

    A tak dokładniej to pytała o stopien pokrewieństwa, czy o nazwisko?
    Bo jesli to drugie, to IMHO dla sprawdzenia czy odbiorcą jest właściwa
    osoba. Numery kont to dosc długie ciągi cyferek, więc łatwo o pomyłkę. A
    gdyby wystąpiła takowa to co wtedy?.. Dodatkowy kłopot.