  • Data: 2006-06-08 18:40:37
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "witek" <w...@s...gazeta.pl.invalid> napisał:

    > natężenie światła, jego barwę, odległość od modela, ilośc zródeł światła
    > też?
    > Przepisy co najwyżej określają położenia modela i barwę tła a i to
    > strasznie nieprecyzyjnie.

    Na podobnej zasadzie brukarz wytwarzający ręcznie kostkę brukową (nie wiem,
    czy teraz jeszcze ktoś coś takiego robi, ale kilkadziesiąt lat temu tak
    właśnie kostka brukowa powstawała) też decyduje o doborze młotka oraz kącie
    i sile uderzenia. To, że wykonawca podejmuje pewne decyzje mające wpływ na
    ostateczną postać wyrobu nie oznacza jeszcze, że wyrób ten będzie dziełem w
    rozumieniu prawa autorskiego.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)