eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy usluga moze byc towarem? › Re: Czy usluga moze byc towarem?
  • Data: 2007-10-19 14:25:42
    Temat: Re: Czy usluga moze byc towarem?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Rafal M pisze:

    > I jestem wlasnie po lekturze tej ustawy.
    > Niestety nie ma tam ani slowa o tym, co robic, jesli w tym ustawowym
    > terminie 30 dni, nie dostane odpowiedzi na reklamacje?
    > Reklamacja jest uznana automatycznie za uznana?

    Tak, wtedy zadziała art. 106 ust.2 PT
    Art. 106. 2. Jeżeli reklamacja usługi telekomunikacyjnej nie zostanie
    rozpatrzona w terminie 30 dni od dnia jej złożenia, uważa się, że ta
    reklamacja została uwzględniona.

    Tylko... trzeba sporzadzić reklamację w zgodzie z podanym wcześniej
    rozporzadzeniem. Trzeba pamiętać, że reklamacja jest tak naprawdę
    żądaniem zapłaty i nalezy dodatkowo określić jej kwotę.

    Dodatkowym elementem jest potwierdzenie, że reklamacja taka wpłynęła do
    operatora i którego dnia. Znane są przypadki, gdy na potwierdzeniu jest
    stempel z datą np. 1 września, a 25 października przychodzi "w
    odpowiedzi na Pański list otrzymany dnia 26 wrzesnia..."

    >
    > Co moge zrobic, gdy mimo wielokrotnych reklamacji dotyczacych
    > nienalezytego wykonania uslugi dostawca nic z tym nie robi? Czy mam
    > prawo wypowiedziec w takim wypadku umowe przed terminem na ktory
    > zostala podpisana?

    Niestety, to wprost z przepisów PT i pochodnych nie wynika. Trzeba by
    się wesprzeć Kodeksem cywilnym.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1