eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy usluga moze byc towarem? › Re: Czy usluga moze byc towarem?
  • Data: 2007-10-19 14:02:07
    Temat: Re: Czy usluga moze byc towarem?
    Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 19 Pa , 00:38, Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:


    > ROZPORZ DZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 1 pa dziernika 2004 r. w
    > sprawie trybu post powania reklamacyjnego oraz warunków, jakim powinna
    > odpowiada reklamacja us ugi telekomunikacyjnej
    >
    > Dziennik Ustaw z 2004 r. Nr 226 poz. 2291


    I jestem wlasnie po lekturze tej ustawy.
    Niestety nie ma tam ani slowa o tym, co robic, jesli w tym ustawowym
    terminie 30 dni, nie dostane odpowiedzi na reklamacje?
    Reklamacja jest uznana automatycznie za uznana?

    Co moge zrobic, gdy mimo wielokrotnych reklamacji dotyczacych
    nienalezytego wykonania uslugi dostawca nic z tym nie robi? Czy mam
    prawo wypowiedziec w takim wypadku umowe przed terminem na ktory
    zostala podpisana?


    Pozdrawiam
    Rafal




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1